Thursday 20 September 2012

..antara persahabatan dan keegoan..

assalamualaikum..

..biar diulang disakiti aku tetap menerima segalanya kerana untuk berdebat itu bukan aku tapi berserah pada yang ESA itu caraku..kadangkala terlalu bersuara juga meletihkan kerana itu aku pilih untuk berdiam..kini ku tahu diam itu lebih baik kerana jika kita terlalu berkata-kata ia mungkin akan menyebabkan lebih rasa sakit hati,,jika berkata tentang kebaikan mungkin banyak faedahnya tapi jika untuk berdebat hal yang sia-sia ia hanya kan membuang masa dan menyebabkan hati kita disakiti..tapi ku hanya berharap agar suatu masa nanti yang aku berdiam bukan bermakna aku tidak mengambil tahu itu bermakna aku cuba memberi kebebasan yang kau harapkan dari dulu lagi..mungkin aku telah dewasa untuk memikir lebih matang lagi,,merajuk bukan lagi sikapku namun aku akui kadangkala ia datang tiba-tiba tapi kini aku hanya berserah pada yang esa..untuk akhirnya aku ingin kau tahi bahawa sekali kau bergelar sahabatku selamanya kau tetap sahabatku..ingatlah daku dalam doamu kerana itu akan mengekalkan persahabatan antara kita,,biar jauh dimata namun tetap dekat dihati..

.. tuhan tunjukkan jalan untuk kau menempuh dugaan ini..teman maafakan aku jika aku melukakanmu..
aku tidakkan berdaya menenam hibanya rasa kau pergi meningkalkan diriku..dari itu aku redha dengan apa yang terjadi kerana mungkin ada hikamahnya..



hr/>
thank c0z sudi jenguk..hehe..(^_^)

No comments:

Post a Comment